fredag 10 oktober 2008

Öland hägrar..

Idag så fort arbetet var över rusade jag ner till bussen, for hem, rastade Elton rejält, sen gav han maten utspridd i lägenheten.. sen var han sysselsatt ett bra tag :)
Min gulliga granne har hjälpt mig rasta Lilleman sent på kvällen dessa två kvällar jag har jobbat. Stor heder till henne. Nybliven hästägare. Riktigt avundssjuk på henne. Saknar hästarna så jag kan skrika....
Jag fixade det sista i packningen, gjorde mig i ordning o sen rusade vi ner till bussen. Var i god tid som tur var :)
Hoppade på kustbussen, elton fattade EXAKT vad som skulle ske :D
På bussen satt jag o somnade nästan. Elton hade fullt sho med att studera varenda doftpartikel. Han satt i mitt knä emellanåt o tittade ut.
Framme i Kalmar satt pappa och väntade på oss. Elton hörde honom direkt och blev överlycklig.
Över ölandsbron är det jättespännande att åka bil. Så fokuserad på vägen och känner igen sej precis :)
Senare idag åkte mamma med sitt jobb ner till Kna och skulle se Ladies nigt. Så f........t avundssjuk på henne. Ville så gärna se det själv. MEn biljetter var slutsålda för lääänge seen.
Pappa var bortbjuden på kalas så vi har varit själva i huset. Tyvärr regnat så ngn agilitybana i trädgården har det inte blivit ännu. Tog en lång sen kvällspromenad i Färjestaden och tittade på alla hus. Hus, design och inredning har jag fått pippi på.
Nu är pappa och hämtar mamma så nu ligger han o tjurar för att han försvann.

Inga kommentarer: