fredag 12 december 2008

Fredagsmys!

Har lagat till en gigantisk kycklingsallad. Jag har mat för hela veckan sen. hehe
Jesper och Sandra kommer på besök, vi ska äta o dricka gott och se Idol-finalen.
De har med sina små söta skogiskatter.
De ska få bo in sej lite här ikväll, för jag ska sen passa de ett par dagar efter nyår.
Jag vill gärna ha de här då. Är ledig och har ingenting för mig så jag e bara hemma.

Här ligger Gizmo under fåtöljen och njuter. Världens snällaste temprament. Gör inte en fluga förnär.

Här har Skrållan lagt beslag på Eltons Biabädd.

Mysigt med sällskap av 2 djur till att bryr sej om. :D
Sällskapsdjur är det underbaraste som skapats på denna jord. Vill gärna har en kisse också, men då jag inte har bil bli det genast så mycket bökigare när man ska bort att ta både en hund i koppel och en kisse i bur att bära + egna packningen på bussen etc.
Så få vänta med kisse tills jag bli två igen :D Men då lär det bli en cockerkille till med detsamma.
Är en supersöt cockerkille uppe stockholm på 2,5 år som omplaceras. Vill haaa!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: