måndag 20 april 2009

Fredagsmys

Har haft en kanonhelg :)
I fredags morse efter jobbet åkte jag och Elton till Kalmar med bussen. Hann med bussen precis. *puuh*
väl på bussen slappnar jag av och håller på att somna, men Elton som vet vad han ska var såå rastlös och kunde inte komma till ro. Lite emellanåt låg han på golvet men inte mycket. Satt i knät o ville kika ut hela tiden och pratade massor.

Väl framme satt pappa och väntade på oss. Elton fick syn på han, sen existerar inte jag hans hjärna längre.
Vi åkte till stugan och var där uppe. Åt frukost/fika med morfar på besök också. Försökte få ngr timmar sömn också, men inte så lätt när man har lappisen med sej ;)
Mamma och jag var nere på köpstan en runda och kollade läget. Hittade en uuunderbart fin klänning på Lindex. Blev jättekär i den. Stl 40 var största storleken, men jag kom inte i den :( Riktigt sur blev jag för det.
Körde sedan mammas bil. Inte kört bil sen i juli, och det var lite ringrostigt, men vi överlevde utan bucklor eller punka ;)
Kvällen avnjöts med gott grillat och både vitt och rött vin. Martini med sprite och ostbågar. Mmm riktigt gott. Dagen efter hem tidigt på förmiddagen och göra sej i ordnign för en hel dags dans :D :D

Inga kommentarer: