lördag 11 april 2009

bloggen ja!

Ja här var det evigheter senjag var nu ju :)

Men det har hänt en hel del iallafall.
Dansat en hel del. Bugg och Lindy hop. Det är lika roligt båda två, men på olika vis. :D Men en viss förkärlek till Lindy hopen har jag ;) mycket tack vare den fria träningen och Swingbalunsen. ;)
Har även börjat jazzdans ute på Tony Irvings dance academy. Jättekul, men känner mig som en stel ovig klumpig varelse.
Dansgympa även också. :) Lite blandning av salsa, mambo, chacha mix steg. Så kul att testa det också. Haha ingen vacker syn när jag försöker rulla på höfterna. :)
Har varit på Agilitytävling med min vovve ockjså. :D Jätteroligt att vi äntligen har kommit ut på tävlingsbanorna nu :D Har jag längtat mig tokig efter hela mitt liv :D Nu är drömmen sann. Sen att det gå jättedåligt gör absolut ingenting.
Jobbet flyter på som det ska. Men är i väldigt stort behov av min lönehöjning nuuuu.. känns som evigheter innan den kommer. :(

Annars så jobbar jag påskhelgen, så påskinredning har det inte blivit ngt av i år i min lägenhet. Påsksakerna ligger fortfarande i sin låda ouppackade, och idag är det påskafton!?? Känns som de få ligga där ett år till.
Inte handlat ngn påskmat heller och ingen dricka heller, så sparat mycket pengar :). Fördelar med att jobba storhelger. Ser fram mot det mastiga ob-tilläget jag kommer får sen i slutet av maj :D Välbehövligt för min minimala kassa.

1 kommentar:

Sara Bonde sa...

Wohoo - blogginlägg! Ja minimal kassa är verkligen ingen höjdare, jag hoppas jag hittar ett bra jobb snart. Skitsnygg klänning du önskar dig förresten!