tisdag 30 juni 2009

Vanliga dagar som går.

Veckan efter midsommar har inte hänt så mycket. Dagarna har gått och längtan efter Tommy har varit stor :) Har fått låna hanns bil i veckorna så frihetn har varit enoorm :D TAAACCK snälla älskling!!!
Var på onsdagen uppe och lämnade lite grejer och tog hem lite. Då fick jag träffa han ett tag igen :) Undeerbart!
Även varit på brukshundklubben och tränat agility. Men Elton beter sej nu som att han aldrig har sett ett balanshinder, och totalvägrar att gå upp på de. Tramshund! Bli så upprörd, när jag vet att han kan. Håller han på så få vi aldrig komma vidare och gå fortsättningskursen i höst.
I helgen har det jobbats. På söndagen var lägret helt slut för Tommy, och då hämtade jag han. Så underbart att honom hemma nu :D
I förra veckan var jag även hos läkaren. Misstänkte både det ena och det andra, så fick lämna massor av prover. Så oron har varit ganska hög, och efter allt man har läst på om vad det kan vara så bli man ännu mera nojig och sjuk. Så lite ängslig och orolig tills jag få provsvaren är jag allt. Uscha.. vill inte..... :(
Om provsvaren visar det som läkaren anade vet jag inte vad jag ta mej till....... Jobbigt att vänta.
För övrigt mår jag bra.

Lite sommarminnen från första sommaren med Elton. Här elva veckor gammal i husvagnen och leker med en golden/labbe kompis vid namn Hugo.

Inga kommentarer: